Onder de mensen

Onder de mensen willen, kunnen en durven zijn. Niets is zo belangrijk. Pand 17 maakt dit regelmatig mogelijk met gezellige en ongedwongen ontmoetingen. Met een lekker bakje koffie of thee aan de tafel kun je nieuwe mensen leren kennen, even weg uit het stille of juist te drukke huis en onderling (levens)ervaringen delen.
Er even uit zijn, praten en delen met anderen. Al die korte en ogenschijnlijk kleine momenten, brengen je verder en zorgen voor een andere misschien wel meer positieve blik op jouw situatie. En wie weet, kun jij ook iets voor een ander betekenen.

Op weg naar werk

In de kern van Vollenhove heeft Pand 17 een mooie en gezellige locatie. Dit is de uitvalsbasis om te werken én ontmoeten. Dagelijks ga je hier letterlijk met een kleine groep aan de slag bij. We kijken naar wat jij leuk vindt en halen dan alles eruit wat erin zit. Leren omgaan met een dagritme, samenwerken en structuur zijn daarbij belangrijke onderdelen. Niets moet, we kijken naar wat kan en lukt.

Wat doen we dan precies? Werk je graag met je handen en hout? Dan mag je zelf de machines bedienen en een klus klaren voor één van onze opdrachtgevers. Houd je meer van koken, dan is het bereiden van de soepen voor verschillende bedrijfslunches helemaal jou ding. Maar bij Pand 17 doen we meer. Bijvoorbeeld tuinieren, klussen, naaien, woondecoraties maken en zelfs de administratie bijhouden. Uitgedaagd worden, zinvol bezig zijn en ergens een bijdrage aan leveren. Dat is waardevol en dat doe je bij Pand 17.